Kompetencer

Broberg Consultings kompetencer omfatter:

  • Bestyrelsesarbejde

  • Flow- og procesoptimering

  • Organisationsudvikling

  • Value stream mapping

  • Bæredygtighed (Scope 1, Scope 2, Scope 3)

  • Risk management

  • Opbygning og implementering af ledelsessystemer

  • Sparring med ledergrupper

  • Audit

brobergconsulting_kompetencer_01.jpg
 
Handlekraftige organisationer

Broberg Consulting arbejder med at styrke organisationers handlekraft. Gennem optimering og organisering af  jeres forretningsprocesser sættes rammerne for stærke og bæredygtige beslutninger, der skaber grobund for fremdrift og udvikling.

Individuelle, målrettede løsninger

Broberg Consulting er i arbejdet meget bevidst om, at ikke to virksomheder er ens, og at unikke udfordringer kræver unikke løsninger. Derfor er løsningsmodellerne altid baseret på den enkelte virksomheds/organisations reelle behov, og tager udgangspunkt i en indgående dialog med kunden. Her tilbydes ikke "samlebånds løsninger", men derimod skræddersyede, individuelle løsninger, der er målrettet og tilpasset netop den enkelte kundes virkelighed.